Ninjago


Już wiele razy pisałam ze Karol kocha klocki Lego. Od dawna już bawi się tymi malutkimi. Potrafi tworzyć naprawdę ciekawe budowle. Od pewnego czasu zafascynowany jest serią Lego Ninjago (zaraz po Lego Chima). Tu wykonaliśmy na konkurs pracę Zielonego Niinja (Lloyd). 

Do wykonania użyliśmy:
  • rolki po papierze toaletowym
  • pudełka po syropach i ciastkach
  • bibuła
  • kulka styropianowa
  • taśma malarska
  • farby
  • pomponiki (ręce)
  • ruchome oczka
  • włóczka
  • marker
  • klej na gorąco.
Jak Wam się podoba nasza wersja dużego ludzika Lego? Spory był, nogi to rolki po papierze, brzuch to pudełko po ciastkach...ja Karolowi tylko wszystko posklejałam klejem na gorąco zgodnie z jego dyspozycją, a on zajął się całą resztą. Dumna jestem z niego, bo efekt końcowy przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.