AKUKU - podkład na materac Mattres liners.




Otrzymaliśmy od firmy AKUKU trzy produkty z prośbą o ich testowanie. 

Pierwszym z nich jest podkład na materac Mattres liners. 


Podkład ma rozmiar 110x60 cm. Zrobiony jest z frotte (82% bawełna, 18% poliester), która podszyta jest delikatną ceratą PVC (godnie z opisem na opakowaniu ceratka jest przebadana na zgodność z Dyrektywą 2005/84/EC i Normą EN-71-3:1995) 


Podkład jest bardzo dobrze wykonany z wesołym wzorkiem na, którym będzie chciało spać każde dziecko. Jest bardzo delikatna i miękka. Mimo to bez problemu można ją prac w 40 stopniach, nie tracąc na właściwościach. Nie elektryzuje się, nie przykleja do piżamki, nie powoduje pocenia się dziecka.


Mimo, że okres pampersów mamy dawno za sobą, na wszelki wypadek zawsze dawałam podkład na prześcieradło na noc. Do tej pory używałam jednorazowych podkładów, które nie do końca się u nas sprawdzały. Były za krótkie, zwijały się i rwały. Nie znałam podkładu  Mattres liners...po kilku dniach testowania jestem jego wielkim fanem! Ja zakładam podkład poziomo – dzięki temu mogę go podwijać pod materac i mam pewność, że się nie zroluje i nie zwinie. 


Nie znalazłam żadnych minusów podkładu na materac Mattres liners i gorąco go polecam wszystkim rodzicom....